Izvještaj sa 8. sjednice Kolegija Gradonačelnice

 

  1. sjednica Kolegija gradonačelnice održana je 02.04.2025. godine (a nastavci 8. sjednice održani su: 03.04.2025. godine, 07.04.2025. godine i 08.04.2025. godine sa početkom u 07:30 sati (a nastavci 8. sjednice u: 07:34 sati, 07:40 sati i 08:14 sati), u Kabinetu gradonačelnice, treći sprat zgrade organa uprave Grada Zavidovići.

Na sjednici Kolegija gradonačelnice bili su pozvani:

  1. Erna Merdić Smailhodžić, Gradonačelnica,
  2. Samira Pinjić, sekretar Gradskog vijeća Zavidovići,
  3. Nermin Čahtarević, sekretar gradskog organa državne službe,
  4. Džeraldina Miličević, pomoćnica gradonačelnice Službe za upravu privrede, lokalni razvoj, infrastrukturu i međunarodnu saradnju,
  5. Midhat Bajramović, pomoćnik gradonačelnice Službe za upravu finansija, budžet i trezor,
  6. Idriz Alihodžić, pomoćnik gradonačelnice Službe za upravu poljoprivrede, vodoprivrede i komunalnih poslova,
  7. Izet Bašić, pomoćnik gradonačelnice Službe za upravu civilne zaštite,
  8. Remzo Sinanović, pomoćnik gradonačelnice Službe za upravu geodetskih, imovinskopravnih poslova i urbanizam,
  9. Nijaz Karahasanović, gradski pravobranilac,
  10. Sunija Ramić, interni revizor.

Odsutni članovi Kolegija gradonačelnice od 03.04.2025. godine: Džeraldina Miličević, pomoćnica gradonačelnice Službe za upravu privrede, lokalni razvoj, infrastrukturu i međunarodnu saradnju; od 08.04.2025. godine: Midhat Bajramović, pomoćnik gradonačelnice Službe za upravu finansija, budžet i trezor i Nijaz Karahasanović, gradski pravobranilac.

Kolegij gradonačelnice je raspravljao po sljedećem dnevnom redu:

  1. Prijedlog Pravilnika o načinu dodjele i pravdanja sredstava iz Budžeta Grada Zavidovići nevladinim organizacijama i udruženjima i mjesnim zajednicama sa područja Grada Zavidovići,
  2. Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o normativima rada i utrošku materijalnih sredstava,
  3. Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o standardima komunalnih usluga na teritoriji Grada Zavidovići,
  1. Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o kalkulativnim parametrima,
  2. Prijedlog Odluke o osnivanju službi za upravu Grada Zavidovići:

– varijanta 1,

– varijanta 2,

– varijanta 3,

– varijanta 4,

– objašnjenje razlike varijanti.

  1. Razno.

Nakon razmatranja tačaka dnevnog reda doneseni su i utvrđeni sljedeći akti:

  1. Utvrđuje se Prijedlog Pravilnika o načinu dodjele i pravdanja sredstava iz Budžeta Grada Zavidovići nevladinim organizacijama i udruženjima i mjesnim zajednicama sa područja Grada Zavidovići,
    – Prijedlog Pravilnika o načinu dodjele i pravdanja sredstava iz Budžeta Grada Zavidovići nevladinim organizacijama i udruženjima i mjesnim zajednicama sa područja Grada Zavidovići.
  1. Zaključak o odlaganju Prijedloga Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o normativima rada i utrošku materijalnih sredstava.
  1. Zaključak o odlaganju Prijedloga Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o standardima komunalnih usluga na teritoriji Grada Zavidovići.
  1. Zaključak o odlaganju Prijedloga Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o kalkulativnim parametrima.
  1. Zaključak o vraćanju na doradu Prijedloga Odluke o osnivanju službi za upravu Grada Zavidovići: – varijanta 1, – varijanta 2, – varijanta 3, – varijanta 4, – objašnjenje razlike varijanti.

Sjednica Kolegija gradonačelnice završena je u 09:00 sati (a nastavci 8. sjednice završeni su u 09:05 sati, 10:00 sati i 09:40 sati).