Završeni su radovi na adaptaciji objekta Dječiji vrtić u svrhu otvaranje modernog Co-working centra u Zavidovićima. Co-working je dijeljeni uredski prostor, odnosno radi se o većem prostoru sa više kancelarija koje su samo djelimično fizički odvojene. Pored toga tu se nalazi sala za projekcije i sala za sastanke. Co-working centar opremljen je čajnom kuhinjom sa trpezarijom.
Ciljni korisnici Co-working Zavidovići Youth Hub (CoZY HUB) su firme, obrti, nevladine organizacije ili mali timovi i pojedinci koji imaju potrebu za fizičkim radnim mjestom na kojem žele imati mogućnost umrežavanja, saradnje i razmjene ideja ili timovi većih korporacija koje rade na daljinu a korisnici će ovdje imati podršku kao i smjernice i ideje od strane onih koji iza sebe imaju bogato iskustvo. U planu je organizacija edukacija, treninga kao i kutlurnih i drugih događaja. Korisnicima prostora će se kroz razne programe pružiti operativna i pravna podrška, platforma za edukaciju i profesionalni razvoj, kanali za samopromociju, umrežavanje i poslovne prilike, te cjenovno pristupačna reprezentativna i društveno integrirana uredska infrastruktura za svakodnevni rad i sastanke s poslovnim saradnicima i klijentima. CoZY HUB je polazna osnova za mnoge početnike, te pruža inspiritivnu radnu atmosferu za poticanje novih projekata i ideja, kvalitetan prostor za rad i networking – razmjenu iskustava sa osobama sličnih interesa, a sve s ciljem stvaranja povoljnijeg lokalnog poslovnog okruženja. Prostor se nalazi nadomak centra grada, u okruženju kojeg nadopunjuje zelena površina koja pruža posebnu šarmantnu atmosferu ovom objektu.
Radovi na sanaciji i adaptaciji dijela prostorija Dječijeg vrtića su podrazumijevali kompletnu rekonstrukciju u smislu zamjene krova, zamjene stolarije, sanacije unutarnjih zidova i podova, uređenje wc-prostora, ugradnju rasvjete, te zamjenu vodovodnih i elektro instalacija kao i instalacije grijanja. Co-working centar opremljen je novim namještajem: uredskim stolovima i stolicama, linijskim sećijama, polukružnim sofama, niskim stolovima, plakarima, radnim stolovima za štampače i plotere. Također, izvršena je ugradnja zidnih dekora – heksagon kao i ugradnja mini kuhinje sa elementima i pratećom opremom. Za potrebe Co-working centra nabavljena je i nova kompjuterska i elektronička oprema.
Za realizaciju ovog projekta bila su potrebna značajna finansijska sredstva, u iznosu od oko 180.000 KM. Sredstva u iznosu od 100.000 KM osigurana su kroz Grant shemu „Poboljšanje dostupnosti i kvaliteta javnih usluga u općinama i gradovima u FBiH“. Sredstva za realizaciju Grant sheme osigurale su Vlada Federacije Bosne i Hercegovine kroz Federalno ministarstvo finansija/financija, kao i Vlada Švicarske putem Projekta integriranog lokalnog razvoja (ILDP), koji predstavlja zajednički projekat Vlade Švicarske i Razvojnog programa Ujedinjenih naroda (UNDP) u Bosni i Hercegovini (BiH).
Preostali iznos sredstava potreban za potpunu realizaciju projekta obezbijeđen je kroz Budžet Općine Zavidovići.
Općinski načelnik, dr. sci. Hašim Mujanović, ističe da je zadovoljan izvedenim radovima te adaptacijom zapuštenih prostorija nekadašnjeg Dječijeg vrtića u moderni Co-working centar opremljen najmodernijom i kvalitetnom opremom te svim ostalim potrebnim za neometano funckionisanje. Općinski načelnik zahvalio se Vladi Švicarske koja je kroz ILDP sufinansirala projekat, ističući da je cilj projekta stavaranje preduslova za razvoj MSP kroz izgradnju i opremanje nedostajuće poduzetničke potporne infrastrukture kako bi se povećala poduzetnička aktivnost ciljnih skupina, ali i otvorila nova radna mjesta, povećan broj usluga namijenjenih poduzetnicima bitnim za povećanje konkurentnosti, održivosti, rasta i razvoja poduzetničke inicijative, poboljšanje uslova za poticanje zaposlenja mladih i žena, posebno se fokusirajući na koncept co-workinga kao učinkovitog alata za poticanje poduzetničkog duha mladih, jačanje njihovog profesionalnog rasta u olakšavanje prilika za saradnju.